23.12.2015

kombinezon - dwie stylizacje


Cześć Wam! ;)
U mnie całkiem w porządku.
Miałam kilka gorszych dni, ale to raczej wiązało się z powrotem do domu.
Musiałam przyzwyczaić się do tego miejsca na nowo.
Miesiąc poza domem to sporo czasu i zdążyło się trochę pozmieniać.
Oczywiście też w kość dawał totalny brak czasu przez zaliczanie zaległych sprawdzianów.
Szczerze, to nie jestem w 100% zadowolona, ale działam jak mogę.
Zmęczenie i łapiąca choroba też robią swoje.
Muszę to jakoś przezwyciężyć, bo nie chcę źle czuć się na święta.
Tak jak to było w zeszłym roku, gdy złapała mnie naprawdę okropna choroba.
Dlatego też wczorajszy wieczór przesiedziałam w domu.
Do tego niepewne plany co do sylwestra, ale jednak już wszystko gra! :)
Nie chciałabym tego dnia siedzieć tak po prostu w domu.
Wczoraj odbyła się wigilia klasowa, na którą zawsze czekam z niecierpliwością.
Uwielbiam świąteczny czas :)
Nawet jeżeli mam jakieś złe wspomnienia z wcześniejszych lat związane z tym świętem, to nie chowam jakoś urazy.
Nie wszystkie sprawy trzeba zarzucać akurat niemu.
Najważniejsze to myśleć pozytywnie, a co się stanie, to tak najwyraźniej czasem musi być.
To był ostatni dzień w szkole i zaczęły się ferie świąteczne.
Robiłam za Świętego Mikołaja i mam nadzieję, że prezenty się spodobały.
Uwielbiam dostawać niespodzianki. Szczególnie takie od serca, gdy wiem, że ktoś bardzo się postarał, a nawet zrobił to sam. 
Jednak moim zdaniem nie ma to jak sprawienie komuś przyjemności!
Zawsze staram się wszystko mieć dopięte na ostatni guzik :)
Prawdziwa Wigilia wśród rodziny dopiero przed nami, ale przed tym świąteczne porządki i przygotowywanie potraw.
Wesołych Świąt! :) :*



Stylizacja na dwa sposoby :)

Pierwszy:






Drugi:



kombinezon - selfie room
kurtka - cropp
szalik - bazar
sandały - deezee
adidas superstar - allegro
pierścionek, warkocz - aliexpress
zegarek - avon
torebka - atmosphere
szminka - lovely





6 komentarzy:

  1. Kochana Wszystkiego Dobrego na Święta i po Świętach ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie Ci w tym kombinezonie :)

    http://aureolia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kombinezon i szalik.Super ta wersja ze sportowymi butami,tak inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, obydwie stylizacje są świetne. Kombinezon chyba dalej nie jest zbyt popularny wśród kobiet z różnych powodów. Ten ma świety fason więc solo lub z dodatkami wyglądasz świenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ostatnich stylizacji to ta jest najlepsza (ta druga, dolna), ba - jest po prostu bardzo dobra. Extra buty, nieprzekombinowane i baaardzo zgrabne. Piękne. Ona tu bardzo dużo dają. Torebka też fajna i detal - tasiemka na włosach, dodaje charakteru.
    Ta górna stylizacja też niezła, ale w cieniu drugiej.

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥