14.09.2015

horse ♥


Cześć Wam!
Mam za sobą dość trudny weekend.
Straciłam kogoś naprawdę mi bliskiego.
Strasznie się przywiązałam do mojego małego szkraba, bo towarzyszył mi od kilku lat.
Niby zwierzaki nie potrafią mówić i nie doradzą, jak wiadomo. 
Jednak w tych trudnych chwilach wystarczy, że są obok nas.
Bynajmniej ja zawsze miałam takie odczucie i czułam, że ktoś mnie po prostu wysłucha.
Cóż, już tak bywa w życiu i taka kolej rzeczy.
Przez tą całą sytuację spędziłam dość spokojny weekend.
Nie miałam ochoty na jakieś wypady ze znajomymi.
W sobotę zrobiłam sobie z przyjaciółką dzień z filmami i niezdrowym jedzeniem.
W niedzielę wybrałam się z mamą na rowery i odwiedziłyśmy rodzinę na wsi! :)
Czasem brakuje mi tego życia daleko od miasta.
Cisza, spokój, całkiem inaczej.
Odpoczęłam trochę, zregenerowałam siły i czuję się o niebo lepiej :)
Na zdjęciach koń mojej kuzynki - Linda ♥
Po prostu cudowne zwierzę, no uwielbiam!
Na początku trochę niepewnie do niej podchodziłam, ale jest całkiem spokojna i da się przyzwyczaić.
Mając kilka lat marzyłam o tym, by kiedyś jeździć konno.
Może kiedyś się spełni, kto wie,
Jesienna pogoda przyszła, a wraz z nią lekkie przeziębienie.
Od wczoraj coś mnie bierze, ale mam nadzieję, że nie rozłożę się do końca.
Jutro rozmowa związana z wyjazdem za granicę na praktyki.
Jeszcze nie wiemy kto pojedzie, ale nie będę zawiedziona jak się nie uda.
Listopad to miesiąc, w którym ma się dużo dziać, dlatego też jestem tak nastawiona do tego.
Dużo zdrówka wszystkim, a ja lecę odpoczywać! :)




bluza - reebok
spodnie - h&m
buty - roshe run/nike








2 komentarze:

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥