24.07.2015

czerwień & krata


Cześć Wam! :)
Mam dosyć leniwy tydzień.
Przyjaciele wyjechali i tak bez nich mi jakoś pusto.
Trochę ogarnęłam różne sprawy przez ten czas.
W sumie już mam wszystko z głowy, także luzik.
Ponudziłam się też trochę, haha.
Muszę w końcu zacząć chodzić spać o normalnych godzinach i o takich też wstawać.
Nie jestem przyzwyczajona żeby budzić się na obiad.
Zawsze twierdziłam, że szkoda dnia na spanie, a tu takie coś.
Powalczę z tym jakoś, znaczy postaram się, ooo!
Dziś piątek, więc nie ma bata żebym siedziała w domu.
Niedługo lecę gdzieś na miasto.
Zapowiada się dobry piątek, tak jak i sobota.
Tygodnie jakoś lecą, ale za to weekendy są najlepsze :)
Teraz tylko czekać troszkę i Dni Sławy.
Po wyjeździe jestem mega nakręcona i nie mogę się strasznie doczekać.
Ostatnio plany nawet mi wypaliły, może i tym razem tak będzie.
Błagam, bez żadnych problemów, uhh.
Trzymajcie kciuki, a ja spadam coś posprzątać i szykować się do wyjścia.
Zostawiam zdjęcia, które w sumie miały sobie pozostać w folderze.
Jednak postanowiłam, że jak już zrobiłam, to je opublikuje :)
Tak czy siak, nie jestem przekonana.
Miłego rozpoczęcia weekendu wszystkim! <3




bluzka - h&m
spodenki - missguided
koszula - topshop
zegarek - allegro
pierścionek - allegro
buty - af1 / neosport


10 komentarzy:

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥