10.06.2015

panterkowe slip-ony


W końcu po dłuższej przerwie wracam.
Dużo się zmieniło od zeszłej notki, bardzo dużo ;)
Oceny już prawie wystawione. 
Bywały gorsze chwile, w których nawet nie miałam głowy żeby cokolwiek poprawiać.
Jednak wyszłam na prostą i jestem jak najbardziej zadowolona.
U mnie jakoś leci do przodu, jest naprawdę dobrze!
W ostatni weekend świętowaliśmy Dni Głogowa.
Udany czas, zapamiętam sobie ten weekend.
Małymi kroczkami zbliżają się wakacje, czyli najlepszy czas w roku.
Chciałabym w końcu odpocząć, móc się wyspać i leniuchować ile się da!
Wiadomo, co za dużo, to niezdrowo.. ale od czasu do czasu można ;) 
Pełno planów, które chcę sobie pomału realizować.
Na zdjęciu zwyklaczek + ostatnio moje ulubione buty.
Zdjęcia z Konradem po szkole jak najbardziej ok.
Zaraz biorę się za logistykę, jutro ostatnia kartkówka.
No i kończymy pierwszą klasę ;) Jakoś wytrwałam, oby tak dalej!





zegarek - avon
bransoletka - prezent
torebka - bazar
bluzka - cropp
spodnie - h&m
slip-ony - elilu

fot. Konrad Perełkiewicz




2 komentarze:

  1. ładna jesteś:) i to bardzo,zazdroszcze:-(
    + zapraszam do siebie! komentarz = uśmiech :) !Kliknij!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥