1.03.2015

faceci przed obiektywem | Filip & Oskar



Jak widać na zdjęciach tym razem nie ja, tylko dwójka chłopaków.
Przedstawiam Wam Filipa i Oskara, których niedawno wyciągnęłam na focie.
Jak mam wolny czas i chęci, to lubię porobić komuś zdjęcia.
Zwyczajne hobby, totalna amatorszczyzna :)
A u mnie dobrze, po staremu, nic się nie zmienia.
Może to i czasami dobrze, a może jednak potrzebne jakieś zmiany?
Ostatnio trochę walczę ze sobą i chcę sobie wszystko poukładać.
Nie zawsze jest tak jak chcemy, ale to nie koniec świata.
Muszę ruszyć do przodu. Ma się dziać i być tylko lepiej :)!




 


















:)


6 komentarzy:

  1. Nooo :) fajne fotki :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty, troszkę inne od wszystkich ;) bardzo miło tu u Ciebie i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/i-back-sheinside.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w linki do ubrań oraz banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis, ciekawy blog. Zapraszamy do nas.NMoże wspopna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥