06.07.2014

ADVISORY | kapelusz


Wczoraj wybrałam się z Pauliną na pogaduchy :)
Połaziłyśmy po mieście, potem wybrałyśmy się nad Odrę, tak dla zabicia czasu.
A skończyło się na tym, że porobiłyśmy trochę zdjęć.
Kapelusz na głowie i przypominam troszkę Anię z Zielonego Wzgórza, haha :)!
Jak widać brązowa farba schodzi z włosów i pojawia się znowu moje nieszczęsne ombre.
Myślę, by na dniach znowu coś z nimi zrobić, może podetniemy trochę? Zobaczymy! :)
No i nie obyło się bez ludzi, którzy oczywiście wcieli się w kadr, haha.
Nie pojechałam na sławską noc reggae, więc chociaż tyle dobrego!
Wakacje mi jakoś lecą i jak na razie są całkiem udane.
A teraz zaczynamy chodzić na basen, o ile pogoda na to pozwoli :)
Zmotywowana wracam do ćwiczeń!
Powinnam wcześniej, ale lenistwo się wtrąciło :(






t-shirt - allegro
spódniczka - h&m
balerinki - targ
kapelusz - znaleziony w domu :)!
zegarek - avon

modelka: ja
fotograf: Paulina Pawlik



20 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, wyglądasz genialnie :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. olivejasinska.blogspot.com zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, ślicznie ci w tym kapelusiku :)
    jeśli możesz-poklikaj w linki! Dziękuję ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy ♥ świetna jakość zdjęć :))
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia.
    Wpadniesz do nas? Poklikasz w linki?
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/06/sheinside_25.html

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy zobaczyłam ten motyw na bluzie Wanga z transparentnymi elementami byłam totalnie zachwycona, szkoda że zalał nawet zwykłe T-shirty :( Twój zestaw jest bardzo fajny, dobry kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo dobrego fotografa. Stylizacja także ciekawie się prezentuje. :)
    Ja także poszłabym na basen, ale ta pogoda wcale nie chce dopisać. Mówi się trudno! :)
    Bardzo interesujący blog. Zapraszam na swojego! :)
    two-ends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna zdjęcia, jest bardzo fotogeniczna, a włosy cudne ! :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślizcny kapelusz! Będzie pasował do wszystkiego :)
    Poklikałabyś u mnie w linki w poście? Zabiegam o współpracę i to na prawdę dla mnie ważne. Oczywiście się odwdzięczę :3
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/2014/07/sheinside-poraz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci w tym kapeluszu. Wybrałaś świetne tło do zdjęć, miło się je oglądało :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post serio :) zdjęcia śliczne masz bardzo ładne włosy obserwuje :* http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kapelusz ; )
    http://kingandsylwia.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja!!!

    make-it-to-the-top.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    z ciekawośći przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    śliczny design bloga :D
    Obserwujemy? Jak tak to zaobserwuj i daj znać a się odwdzięczę :3
    aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, blog naprawdę bardzo dobrej jakości, myślę, że będę tu zaglądać często. Obserwujemy? :) Przy okazji to szalonych wakacji życzę i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie i do tego mega sympatycznie z uśmiechem :) Pięknie! http://coco-bebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. amazing outfit, love it<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥