21.06.2014

Paulina ♥ | photo shoot


Dzisiaj coś innego :)!
Na zdjęciach nie zobaczycie mnie, ale za to pewną ważną dla mnie osóbkę.
Mowa o Paulinie, czyli mojej psiapsióle.
Lubimy sobie czasem pofocić, a to czysta amatorszczyzna.
Jutro Twoje imieniny, więc wszystkiego dobrego :*
Jak ja się cieszę, że Ciebie mam.
Mogę na Ciebie liczyć w każdej sytuacji, która się napatoczy.
Doradzisz jak trzeba, czy wesprzesz w tych gorszych chwilach.
Dasz mocnego kopniaka w dupę, gdy robię naprawdę źle :(
Potrafisz poprawić mi humor jak nikt inny.
Jako jedyna znasz mnie na wylot, wiesz co mi w głowie siedzi i co tak naprawdę o wszystkim sobie myślę.
Lubię to, że gdy za każdym razem gdzieś wychodzimy, to mamy o czym gadać.
I mogłybyśmy tak normalnie gooodzinami, haha.
Garaże, śpiewanie sobie z nudów, głupie zdjęcia, jacie!
Mamy dziwne pomysły, szczególnie Ty.. ale taka jesteś najlepsza, nie zmieniaj się! :*
Nie ma smutania, bo nie warto! Bierzemy się w garść.
buziak! <3





fot. Natalia Kowal
modelka - Paulina Pawlik











2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :) Masz śliczną przyjaciółkę ;)
    Zapraszam na mały konkursik ;*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNA NOTKA <3 Zapraszam do mnie! http://impression06.blogspot.com/ OBSERWUJE!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥